مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 مهر 1400 ساعت 08:002021-10-10سياسي

افزایش فقر بدنبال پاندمی کووید19 و کودکانی که هدف قرار گرفته اند 


انجمن حمایت از حقوق کودکان در بیانیه ای به بهانه گرامیداشت روز کودک، این روز را فرصتی برای حمایت از حقوق کودکان و یادآوری تعهد دولتها به منظور احقاق حقوق کودکان دانسته و آورده است: - ضروری است به مناسبت روز کودک به واکاوی اجمالی وضعیت زیستی کودکان و نوجوانان بپردازیم، از جمله به مسائل و مشکلات آنان توجه کنیم و یادآور شویم در شرایط کنونی با چه معضلاتی مواجه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن حمایت از حقوق کودکان در بیانیه ای که به بهانه گرامیداشت روز کودک منتشر کرده آورده است: تبریک برای هشدار! انجمن حمایت از حقوق کودکان روز کودک را به جامعه ایران، پدران و مادران و همه کودکان این سرزمین تبریک عرض می کند و آرزومند است که کودکان و نوجوانان کشورمان بتوانند مراحل رشد و بالندگی خود را در شرایطی ایمن سپری کنند.

این روز را در حالی جشن می گیریم که کودکان زیادی به ویژه در کشورهای فقیر و درحال توسعه نه تنها از بخش های قابل توجهی از حقوقشان محروم هستند، بلکه شرایط بسیار دشواری را بر اثر فقر و نابرابری حاصل از شیوع ویروس کرونا تجربه می کنند.

تأثیر محدودیت های ناشی از همه گیری بیماری کووید-19 بر زندگی مردمان از یکسو باعث محروم شدن کودکان زیادی از حق تحصیل و از سوی دیگر باعث تشدید خشونت علیه کودکان از جمله افزایش کودک همسری، افزایش تعداد کو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش فقر بدنبال پاندمی کووید19 و کودکانی که هدف قرار گرفته اند 

افزایش فقر بدنبال پاندمی کووید19 و کودکانی که هدف قرار گرفته اند